Oyunculuk Beni Seçti ...

Çok Güzel Hareketler Bunlar' ve '3 Adam' programlarından tanıdık Oğuzhan Koç'un ilk albümü 'Ben Hala Rüyada' yayımlandı. Albüm Yılmaz Erdoğan'dan da geçer not almış.



Beş yıldır televizyonun kayda değer işlerinden biri olarak dikkat çeken ‘Çok Güzel Hakereketler Bunlar’da tanıdık ilk Oğuzhan Koç’u. Güzel sesiyle o zaman da oynadığı skeçlerde uzun havalar söylüyor, besteler yapıyor, seyircinin isteğini, ‘Oğuzhan’ tezahüratlarını kıramayıp şarkılar söylüyordu. Domuz giribine, belki de gribe yapılan ilk şarkıyı da o yazdı. O dönem ülke gündeminde olan domuz gribini ekip skeçlerine taşımış ve ‘domuz gribi ol inşallah’ sözlü şarkıyı o skeç için yazmıştı Koç. Şarkı ise almış başını gitmiş gece kulüplerinde çalınmaya başlanmıştı. Gülben Ergen ile düet yaptığı ‘Giden Günlerim Oldu’, Ferhat Göçer’in söylediği ‘Gül ki Sevgilim’ şarkıları da ona ait. İlk albümü ‘Ben Hala Rüyada’yı yayımlayan Oğuzhan Koç’a müziğe, albüme ve 3 Adam’a dair birkaç soru da biz yönelttik. 

‘Oyunculuk beni seçti’ 
“Müziğe ilgim 7 yaşında ailemin beni Bursa’da özel bir koronun sınavlarına sokmasıyla başladı” diyerek anlatıyor müziğe başlayış serüvenini. O zamandan beri müzikle hep iç içe olmuş. Müzisyen olmaya aday olduğu o yıllarda, Eser Yenerler ile lise döneminde birçok kez konser verdiği bir grubu olduğunu ekliyor: “Müzikalite yüksek değildi ama çok eğleniyorduk.” Bir röportajında ise “Müzisyen olacakken oyuncu oldum” diyor. Bu sözünü hatırlatarak soruyorum nedenini. “Oyunculuk beni seçti aslında” diyerek başlıyor anlatmaya: “Eser’le birlikte lise ve üniversite yıllarında sahne sanatlarının her dalıyla ilgileniyorduk. Sonra Eser oyunculuğa, ben müziğe ağırlık verdim. Eser’in BKM’ye girişi ikimiz için de oyunculuğun birinci plana geçmesini sağladı.” 

Gülben Ergen ve Ferhat Göçer onun şarkılarınızı söyledi ve ikisi de çok beğenildi. Oyunculuğunun yanında insanlar müzisyen tarafını da görmüş oldu. Albüm yapmak için neden bu kadar beklediğiniyse şöye anlatıyor: “O zaman albüm yapmak biraz alelacele bir hareket olurdu bence. Sonuçta oyunculuk ve yazarlık da yeni başlamıştı benim için. ‘Çocuğa bak fırsatı bir buldu hangisini yapıcağını şaşırdı’ yorumunu duyabilirdim.” Oğuzhan Koç’u takdim ederken hangi ünvanı kullanacağıma karar veremiyorum, oyuncu, şovmen, şarkıcı... Hangisiyle tanınmak istersiniz diye sorduğumda şu cevabı veriyor: “Üçünü de hakkıyla yapan adam olarak tanınmak isterim”. 

Koç’un yer aldığı yeni program 3 Adam’dan bahsetmeden de olmaz. BKM’den arkadaşları Eser Yenerler ve İbrahim Büyükak ile birlikte hazırladıkları Star TV’de başlayan program kısa süre önce Tv 8’e transfer oldu. Koç, kısa sürede sevilen, reyting rekorları kıran programı ve neden sevildiklerini ise şöyle anlatıyor: “Program çok güzel gidiyor. İlgiden çok memnunuz. Bence başarının sırrı samimiyet. Kameralar önünde nerdeyse evdeki halimiz kadar samimi olmaya çalışıyoruz Bence başarıyoruz da... İkincisi de çok yakın arkadaş olmamız. Birbirimize güvenimiz sonsuz.” 
Aynı evde yaşıyorlar, aynı sahneyi paylaşıyorlar, aynı şov programını hazırlıyorlar. Albümdeki ‘Yüzük’ şarkısında geri vokal gerektiğinde de Eser Yenerler ve İbrahim Büyükak’tan yardım istemiş, onlar da söylemiş. “Biz bize yeteriz durumu var gibi sizde” dediğimde “Biz bize yeteriz valla” diyerek sözlerini şöyle tamamlıyor, “Herkesin tek başına olduğu piyasada üç tane birbirinin her derdine yetişen adamız. Ne mutlu bize.” 

‘Tek kelimelik bir ad adıyorum’ 
‘Merakla beklenen’ diye boşuna denmemiş. Albüm TTNET, Deezer gibi müzik platformlarında çok dinlenenlerde ilk sırada. Adettendir diyerek albüme gelen tepkileri ve BKM’de hocası olmuş olan Yılmaz Erdoğan’ın albüm yorumunu soruyorum: “Tepkiler gerçekten çok güzel. Sosyal medyadan hergün çok güzel şeyler duyuyorum. Yılmaz ağabeye dinletirken de en çok korktuğum sözleri beğenmemesiydi. O sınavı da geçtim çok şükür.” Müzik tarzını nasıl tanımladığını ise müzik ruhun gıdası misali yemek tarifi verir gibi anlatıyor: “Genel hatlarıyla pop, kulak memesi kıvamında rock, bir tutam funk, biraz arabesk, göz kararı da halk müziği içeren bir tarz sanırım. Bu aralar bu tarza tek kelimelik bir isim arıyorum.” Meraklıları için albümün ilk klibinin önümüzdeki günlerde yayınlanmaya başlanacağını da belirtelim.

Popüler Yayınlar