Serdar Ortaç ve Bir zamanlar Çalınan Bilgisayarı ... :)

‘Bir keresinde iyi mal kaldırdım. Malların arasında bir tane laptop vardı. Sonra öğrendik ki Serdar Ortaç’ınmış. Ben de…’


Günde bin 110 hırsızlık oluyor. Bu resmi rakam. Kayıt altında olmayan yüzlercesi daha var. Peki neden çalıyorlar, nasıl hırsız oluyorlar, başlarına neler geliyor?
Al Jazeera’dan Abdülkadir Konuksever hırsızlarla konuştu, hikâyelerini dinledi. Konuksever’in haberinde çok dikkat çekici bir bölüm de var.
Şeyhmus adlı hırsız, bir gün ‘kaldırdığı mallar’ arasında Serdar Ortaç’ın dizüstü bilgisayarının da olduğunu ve sonrasında bu bilgisayarı ne yaptığını şu sözlerle anlatıyor:
‘AHMET ABİMİZE ÇATAL KAŞIK ATMIŞTI, BEN DE HALİÇ’E FIRLATTIM’
Bir keresinde iyi mal kaldırdım. Malların arasında bir tane laptop vardı. Sonra öğrendik ki Serdar Ortaç’ınmış. Gazetelere çıkıyor, televizyonlara çıkıyor bilgisayarda bestelerim var geri getirin para vereyim diyor. Şimdi ben bunun olduğunu öğrendim ya o nasıl Ahmet abimize (Kaya) çatal kaşık fırlatmışsa lavuk, ben de fırlatıp attım Haliç’e, balıklar nasiplensin.”
Çevresindekiler ‘balık’ lafını duyunca hep birlikte kahkaha atmaya başlıyorlar, belli ki defalarca anlatılıp defalarca gülünmüş laptop meselesine. :) :) 


Popüler Yayınlar